Hemma kväll

Går dagens kväll blev inte riktigt som jag tänkt mig. Först skulle jag och Eve åkt och simmat ihop och sedan gått på Hotellet på kvällen. Men först glömde hon badkläderna och sedan stannade hon hos sin pojkvän över kvällen. Så det blev en hemmakväll för mig med familjen. Vi satt och tittade på en film med Jennifer Lopez som gick på 5:an. En värsting till moster eller något sådant hette den.


En värsting till Moster





Nu ska jag strax sätta mig och äta lite frukost (rostade mackor och te, Mmm..) och sedan göra mig iordning så kommer Elin och hämtar upp mig så ska vi in på Modevisningen som börjar vid 12. Spännande. Gabbi ska ju gå för den nya affären People. Hon kommer va snyggast!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett monster till svärmor?

2008-11-28 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0