Hairstyle

God natt eller vad säger man såhär mitt i natten. Klockan är 3 och jag kan bara inte sova. Har så fruktansvärt ont i halsen och allting. Ska lägga mig och kolla på film nu och hoppas på att jag somnar om till den.

Men tänkte bara att jag kunde lägga in bilden på hur det är jag ska färga mitt hår klockan kvart över 11 idag. Lite halvnervöst men snacka om att det behövs. Ganska mkt utväxt.



Fast hennes hår är orange jag ska färga mitt brunt. Men gillar verkligen slingorna hon har.



Och vet ni. Både jag och Robin var med på TV:en igår. Fast bara i bakgrunden. Men i alla fall. Men kan ju vara med ännu mer ikväll för det är ju i GBG en kväll till.

Men God Natt nu! NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0