Fredag

Idag slutade vi skolan redan vid halv 10. Herre gu. Gick bara skolan 1timma idag. Och Gabbi som inte slutade för ens halv 3. Fick sitta vid datorn i skolan och fördriva lite tid och sitta och snacka skit med tjejerna. Hann även gymma innan hon var klar för att gå och ta en fika i staden. Gick till Cecil. Inte vart där sedan de byggde om. Riktigt nice faktiskt.



Stod länge och valde på salladen eller en Kycklingbaguette. Men salladen vann så tänkte jag att jag kunde tjuva lite av Gabbis baguette. Hehe!



Både salladen och baguetten var riktigt goda :P





Efter fikat bestämde vi oss för att gå och handla lite mat till Taco inför kvällen, hyra film och köpa chips och dipp. Mums!
Och jag hittade äntligen min älskade Osis+ Dust it. Alla säger att den ska ge så himla bra volym till håret. Och det får den allt göra nu. 169kr för den lilla burken.


169kr





Filmen var helt psyco alltså. Något av det lustigaste jag sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0