Chili Thai

Hela inriktningsgruppen fick gå till Chili Thai idag över lektionen och käka deras super goda Bufé. Finns nog ingen godare alltså.



Tänk att tallriken alltid blir överfull där. Och här har man ändå ätit en hel del.



Mums!



Så trevlig när verkligen alla kunde hänga med också.




Hann även med lite shopping efter maten medans jag väntade på bussen.



T-shirt från Gina Tricot - 99kr
Nagelmanikyr från H&M - 59kr
Blått nagellack från Parelle Cosmetics - 25kr


Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och tvätta bort mitt smink. Sedan ska jag nog ta och baka lite bröd. Är så gott med nybakat bröd. Så kan jag sitta och knapra på det medan jag väntar på att Evelina ska ringa om om vi ska på Hotellet ikväll. Hoppas! För hockey killarna ska visst dit och sjunga ikväll. Haha! Inget man vill missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0