Skola

Sitter i skolan nu och gör ett arbete om Carl von Linne som ska redovisas på svenskan nästa vecka. Tror faktiskt att det kommer bli bra. Känns alla fall inte så svårt.

Carl von Linné


Tränade min första skidträning igår fresten. Härligt värre. Visst det var bara lätt jogg i 1 timma men det var ändå underbart . Längtat så..

Ska lägga in bilder från Födelsedagen och kalaset ikväll sedan med. Det blev två riktigt lyckade dagar. Men det kändes för igår somnade jag i sängen redan klockan 9 och var riktigt trött idag på morgonen.

Men måste jobba lite nu. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 02:28:27
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0