Hemma

Var hemma från skolan idag. Massor av pluggande blev det i alla fall. Och kollade en film med när jag vaknade. Förtrollad. Absolut inte den bästa filmen jag sett. Jag som brukar vara allätare när det gäller film men nja inte riktigt min smak.



Och så har jag varit ute och gått med hunden i massor idag. Men solen var ju äntligen framme så var tvungen att passa på. först en 40min runda och sedan 1 timma och en kvart. Chit! haha! Hunden blev ju glad alla fall :) .



Våran söta lilla voffsing i solen


Och nu sitter jag i soffan och lyssnar lite på musik och planerar försöker planera lite inför min 18 års fest. Kommer bli super kul. Halloween fest. Man ska klä ut sig. Vet alla fall vad jag ska vara. Det blir en överaskning. hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du ha fest iallafall ? ;)

2008-10-19 @ 15:49:42
Postat av: //Becca

2008-10-19 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0