Div 3

Tjohoo!
Hela gårdagen var jag iväg med vårat B-lag i fotbollen. De skulle kvala upp till division 3. Åkte klockan kvart i 11 på morgonen. De mötte Gislaved.

Första halvlek spelade vi så otroligt bra. Ledde med 2-1 i halvtid. Sedan i andra blev det så jävla nervöst. Vi hade ingenting. Gislaved tryckte på, ända tills Julia Norén (93:an) satte ännu en boll i mål när det var 3min kvar. Underbart!
Så nu har vi B-laget i div 3 med :D . JIHII !

Så det blev firande på kvällen med att åka till Sandsjöbaden och äta. Mumma!



Underbart tjejer!



Champange på det !



Ni är underbara!



Massor av god mat och firande



De flesta tog sandsjöbadens delikatess som de e så kända för. Fläskfile och kycklingplankan.



Men i och med att jag hatar potatismos som plankan är täckt med tog jag kycklingfilé med pommes. Men det kan jag säga med en gång att det satt absolut inte fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0