Dålig!

Gu vad dålig jag varit på att uppdatera den senaste tiden. Men nu ska det bli bättring igen. Hoppas jag alla fall. Hehe! Men denna veckan har jag haft så himla fullt upp. Och min kamera är död men ska lägga in bilderna från modevisningen så fort jag kan. Lovar.

Men men.. Idag är det alla fall KANELBULLENSDAG! Jippie! Bullar är så gott. Så jag kan ju säga att min dag började med en bulle till frukost. Haha! Supergod. Bakad av mig själv :P .


Kanelbullensdag!



Nu ska jag strax på B-lagets kvalmatch. Spännande spännande. Jag och Emma ska dit och sedan efter det ska vi snabbt hem och göra oss i ordning in för kvällens festeri. Ska till Växsjö på skum :D.
Någon som vet om kläderna förstörs mkt på skumdisco eller hur är det med det egentligen? hmm..


Kommer bli svinkul! I hope!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0