Strul med bloggen

Hej Hopp!
Har strulat massor med bloggen därför jag inte kunnat uppdatera.
Men nu funkar den igen.

Blev en hel del shopping till i Malmö sedan. Handlade för 1000spänn på H&M. och det är bara en affär. haha! Herre gud! Men det behövdes faktiskt lite uppdatering i min garderob.

Testa min första Chai Latte på Wayne's Cafe med. M m m.. Om det var gott...



Godaste mackan ihop med godaste Chai Latten.




Idag:
Skulle åka in till skolan idag på ett möte. Längtar till och med lite efter skolan. Herre Gud! haha! Kul att träffa alla. Anna och Carro och ja alla..

Men innan jag stack ditt blev det pizza med grabbarna. Käkade en kebabpizza med pommes på. Den maffigaste pizzan jag ätit. Men den gick ner. haha!



Den smarrigaste pizzan på länge...


Sedan efter mötet i skolan var det dags för fika igen. Haha! Hade lovat Emma. Men det fick räcka med en Chai Latte. Min nya favvodryck nu alltså. Tack för att du visade mig den Carro :) .



Blev en massa skvaller och snack med Emmsan på Cecil Cafét.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var superkul att träffa dej med anna ! måste ses snart igen :)! pusss

2008-11-19 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0