Migrän

Vaknat upp redan nu. Men har sådan otrolig migrän. Hemskt! Har inte haft det på så länge. Därför jag inte uppdaterade igår heller. Vart helt död här hemma. Var alla fall i Jkpg igår. Men det var bland det drygaste jag gjort. Låg och lyssnade på musik typ hela dagen och sedan stoppade migränen mig från att orka shoppa något efter. Men ska ju tillbaka idag så hoppas på att mamma kan hämta mig lite senare efter åt så kan jag springa in på A6 en snabbis och handla en vit jätte mysig kofta från H&M (Har den redan i svart och rosa), ett par marinblå mjukisar från BikBok och om jag hinner även kolla en bärbar dator. Känner att jag har ett stort behov av att skaffa en egen nu alltså. Då denna är upptagen av syrran hela tiden.

Fresten fick en jätte gullig godishjärtan skål och godis av mormor igår. Så snällt. Hon är underbar. Mina favvogodisar också. Lila dumlekolor. Mums.. hihi! Lägger in en bild på det sedan.





Inatt åker Emma och hennes familj till Egypten också. Vill verkligen också åka. Vi skulle vart med på den resan men var ju tvungna att ställa in. Det är så jävla tråkigt. Men vi får la åka senare.. Men just nu känns det väldigt surt med det skitvädret man har här hemma med. Regn och blåst hela tiden. November är verkligen ingen rolig månad. Men bara 2 veckor kvar till dec nu alla fall. Och då blir det mys med alla adventsljusstakar och peppakaksbak och Tomteskum. Älska! haha!



Får åka en sista minuten nu. Jag behöver verkligen komma iväg känner jag. Ingen som känner att den vill hänga på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0