Lördag i Malmö

Det blev lite shoppat idag alla fall. En svart kofta och halsduk från H&M, en längre fest t-shirt från Monki och ett par vita Converse. Äntligen tog jag tag i mig själv och köpte dem. Har tänkt göra det länge men det har lixom bara inte blivit av så nu äntligen.. Sedan gick jag och Carro och kollade den nya High School Musical filmen.



Den var faktiskt bra. Älskar musiken :)


Sedan skulle vi ta och käka på en indisk resaurang. Jag var ju tvungen att strula till det lite som vanligt. Bestälde en någon kycklingrätt som skulle vara medelstark men jag skojar inte. Jag kunde inte äta den. Min mun brann. Så var tvungen att fråga om jag kunde få ny mat! Haha! Så pinsamt. Men de var jätte trevliga så fick ny god och mild mat. haha!

Men nu är jag som en bulle. Mär nästan illa. Har nog nytt rekord i att äta mkt godis. Nästan ett helt kilo. Men jag mår ju också lite sisådär i magen nu asså. hhaha!

Och imorgon bitti ska jag testa min första Chai Latte.. Mmm.. Hoppas jag. För vi ska äta frukost på Espresso House. Hihi!

See ya tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0