Fredag kväll

Åkte till Malmö igår eftermiddag för att hälsa på min gamla granne. Hon är underbar. Kom ju inte förens på eftermiddagen så vi tog först bara och hämtade ut en tröja till henne på H&M sedan handlade vi massor av godis (1kg, nytt rekord tror jag, haha) och saker till kvällens kvällsmat. Min favvo - TACO!

Sedan käkade vi när vi gjort det och kollade idol och åt chips :P . Mums! En riktig slöar kväll. skönt!



Carro fick äran att hacka salladen.



Någon som blir sugen? mm.. Love!




Och nu sitter jag och äter frukost. Carro har åkt till jobbet men jag ska bara göra mig iordning sedan ska jag gå ner på stan och shoppa lite :) . I Malmö måste man ju kunna hitta någonting. hihi!



Mm.. skulle kunna äta tacoköttfärs jämt. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0