Bilder från veckan

Har ju inte lagt in på länge och orkar inte ta allt så lägger bara inte lite bilder från veckan:

Taco och filmkvällen med Eve och Becca





Eve fixar köttfärsen



God mat och...



...mkt godis :)




Dagens i söndags med shopping med mamma och Ida på A6





Converse skor
Halsduk och vantar från H&M
Lång t-shirt från Monki
Gammal jacka




Tacobufé igen. Haha! Tröttnar aldrig!




och inte Ida heller :)


Köpte doc bara en Chai Latte syrup så jag kan göra egen nu. hihi!



Dagens i tisdags (tror jag det var)



Ny tröja från H&M




Bakade lussebullar med Carro och världens gulligaste hund (Torsdag)



Lyckades med de godaste lussekatterna någonsin..




En sådan här gullegris ska jag också skaffa en dag.



Oj vad trött man får vara. haha! Så söt :)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Vilket fint kök! Är det hos Becka?

Och snygga converse! Jag blir avis.! Du är så vacker Anna. Saknar dej massor! <3

2008-11-29 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0