2 dec

Trodde jag skulle haft sovmorgon först idag. men inte. Fick ett SMS av Tanläkarn igår sen. Hade tid hos dem klockan 08.00 idag. Så det var bara hoppa upp och käka lite gröt och ta min första choklad ur chokladkalendern. Glömde det igår. Hur man nu kan glömma det? haha!



Hos Tandläkarn gick allt fin fint. De sa att jag hade jätte fins tänder och inga hål :)

Sedan när jag kom hem där ifrån fick jag något ryck att jag skulle göra om på mitt rum. Så har tagir ner hyllor och flyttat om möbler i hela rummet. Hitills ser det faktiskt riktigt bra ut. Får lägga in bild när det är klart sen. Och så lagade jag mat till mig och mamma också ja. Rikitigt god och inte alls svår att göra. Sweet Chili kycklingwok med ris. Mumma :P




Och när mamma kommer hem med hunden nu ska vi åka in till stan och köpa en ny lampa till vardagsrummet och nya gardiner till mitt rum. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0